سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نداشتن دندان پیشین جانبی +حداقل سن برای لمینت دندان

معایب نداشتن دندان برای اقایان و خانوم ها + راهای درمان 100 درصد

    نظر

نداشتن دندان باعث مشکلاتی خواهد شد مثلا اگر تعداد زیادی دندان نداشته باشید بعدون شدک موقع غذا خورد ان دندان های باقی مانئده فشار زیاد تری را تحمل میکنند برای مثال شما فرض کنید بر روی یک خانه 10 ستون کار کذاشته شده و طبیعتا با کم شدن ستون ها سوتونهای بعدی فشار زیادی تری را تحمل میکنند مشکلات دندان های از دست رفته مانند این ها بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می دهد! طبق انجمن دندانپزشکی آمریکا، یک فرد بالغ به طور متوسط ??سه یا بیشتر از دست رفته دندان یا پوسیدگی دارد که کشیدن دندان و جایگزینی آن را تضمین می کند. در حالی که ممکن است پذیرش دندان های از دست رفته آسان باشد، به خصوص اگر آنها در پشت لبخند شما باشند، اگر دندان های از دست رفته نادیده گرفته شوند، عواقب جدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

معایب نداشتن دندان برای اقایان و خانوم ها + راهای درمان دندان

 

 

 

بیشتر حالشو ببرید سن مناسب برای لمینت دندان +چه مدت روکش لمینت عمر میکند

 


دندان های از دست رفته اغلب نتیجه ، پوسیدگی دندان، تغذیه نامناسب یا بیماری لثه است. در حالی که از دست دادن دندان ممکن است فقط یک مشکل زیبایی به نظر برسد که بسیاری از مردم یاد می گیرند با آن زندگی کنند، دندان های از دست رفته چیزی بیش از یک سوراخ در لبخند یک فرد است. آنها می توانند پیامدهای جسمی و روانی جدی داشته باشند که می توانند ایجاد شوند. مشکلات دندان از دست رفته عبارتند از:دندان ها برای جویدن طراحی شده اند،زمانی که دندان ها از بین رفته باشند، جویدن را دشوار می کند. جویدن می تواند برای فرد درد ایجاد کند و باعث شود کمتر غذا بخورد یا غذاهای مختلف بخورد و گاهی اوقات باعث تغذیه نامناسب می شود.زمانی که فضای زیادی در اطراف دندان به دلیل از دست دادن دندان وجود داشته باشد، دندان ها جابه جا می شوند. ممکن است ببینید که آن‌ها با هم فاصله می‌گیرند یا در یکدیگر شلوغ می‌شوند، که باعث مشکلات طولانی‌مدت بزرگ‌تر، از جمله ناهماهنگی دردناک نیش می‌شود. زمانی که دندان‌ها شروع به برخورد می‌کنند، دسترسی به پوسیدگی دندان دشوارتر می‌شود، که این امر آنها را در معرض خطر بیشتری برای از دست دادن قرار می‌دهد.


 

از دست دادن دندان در واقع می تواند باعث از دست دادن استخوان در فک

 

 

از دست دادن استخوان:

از دست دادن دندان در واقع می تواند باعث از دست دادن استخوان در فک و صورت به دلیل آتروفی (ضعیف شدن و کاهش بافت) شود که باعث تغییر در ساختار صورت شما می شود. در بیشتر موارد، این منجر به پیرتر به نظر رسیدن و کوچک شدن صورت می شود.پیری زودرس – بدون اینکه دندان‌های شما از پوست اطراف دهان حمایت کند، پوست می‌تواند شروع به افتادگی کند و باعث می‌شود کسانی که دندان‌های از دست داده‌اند مسن‌تر به نظر برسند.از دست دادن اعتماد به نفس -فرصت های شغلی از دست رفته - همان مطالعه نشان داد که 28? از افراد مورد بررسی احساس می کنند ظاهر دندان هایشان بر توانایی آنها برای شغل تاثیر می گذارد.


  


راه حل هایی برای مشکلات دندان های از دست رفته:

ایمپلنت های دندانی. ایمپلنت های دندانی را می توان برای جایگزینی یک دندان تکی یا یک مجموعه کامل از دندان ها (و هر جایی در این بین) استفاده کرد. ایمن و پایدار، طراحی شده اند تا برای دوره های زمانی قابل توجهی دوام بیاورند و مانند دندان های واقعی ظاهر، احساس و عملکرد دارند! ایمپلنت های دندان تقریبا همیشه بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند.پل ها. وقتی فقط یک یا چند دندان از دست رفته باشد، بریج یکی دیگر از گزینه های ممکن است. یک بریج توسط دندان های اطراف حمایت می شود، اما در نهایت باید تعویض شود.دندان مصنوعی. در مواردی که ایمپلنت دندان گزینه ای نیست، دندان مصنوعی اغلب به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته می شود. آنها اغلب برای بیمار ناراحت کننده هستند و اکثر بیماران همچنان از دست دادن / آتروفی استخوان و پیری زودرس مرتبط با آن را تجربه می کنند.